Prijava osiguranog slučaja
Ukoliko dođe do nastanka osiguranog slučaja, potrebno je da tu informaciju podelite sa osiguravajućom kućom i zastupnikom u osiguranju kako biste pokrenuli proces utvrđivanja prava na isplatu osigurane sume. Potraživanja ugovarača/osiguranika zastarevaju u skladu sa članom 380. Zakona o obligacionim odnosima u roku od 5 godina, ali zainteresovano lice može dokazati da nije imalo saznanja o nastupanju osiguranog slučaja, kada rok zastarelosti teče od dana saznanja, s tim da je apsolutni rok zastarelosti 10 godina.
U interesu korisnika osiguranja, a u cilju jednostavnijeg i efikasnijeg rešavanja Zahteva, Osiguravač je na osnovu člana 24. Zakona o zaštiti podataka o ličnosti, omogućio dostavljanje podataka o ličnosti za sve korisnike osiguranja od strane jednog zainteresovanog lica. Lica čiji se podaci o ličnosti obrađuju mogu se upoznati sa načinom obrade u Obaveštenju.
- U najbližoj ekspozituri OTP banke
- Poštom, slanjem dokumentacije na adresu:
OTP Osiguranje ADO Beograd
Bulevar Zorana Đinđića 50a/b
11070 Novi Beograd, Srbija
Obaveštenje
Potvrđujem da ovim putem ne zaključujem Ugovor o osiguranju i da podatke svojevoljno dostavljam isključivo u svrhu mogućeg pribavljanja informativne i neobavezujuće ponude za zaključenje ugovora o osiguranju i to prema podacima koje dostavim Societe Generale Osiguranje a.d.o. Beograd (u daljem tekstu: Osiguranje). U slučaju da popunjeni podaci nisu istiniti, odnosno da iz drugih razloga ili na osnovu volje Osiguravača nije moguće zaključiti ugovor o osiguranju prema ovoj ponudi, Osiguravač neće snositi odgovornost.
Svi podaci koje korisnik Aplikacije dostavi Osiguranju radi izrade informativne ponude su dostavljeni na osnovu njegove slobodne volje, a pristanak da Osiguranje obrađuje te podatke je dat konkludentnom radnjom*, odnosno, samim činom dostavljanja podataka od strane korisnika Aplikacije čime je data saglasnost Osiguranju da iste obradi u svrhu dostavljanja informative ponude osiguranja.
Osiguranje će prilikom obrade podataka postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
*Konkludentna radnja je radnja, odnosno odgovarajuće postupanje, kojim je jasno, nedvosmisleno i sa sigurnošću iskazan pristanak lica povodom određenog posla. U konkretnom slučaju popunjavanjem ličnih podataka korisnik Aplikacije nesumnjivo daje saglasnost da Osiguranje te podatke koristi, jer u surotnom neće popuniti podatke i dostaviti ih Osiguranju putem Aplikacije.